الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
تابعنا على فيس بوك تابعنا على تويتر
أهلا وسهلا بك في منتدى قرية بني حميل التابعة لمحافظة سوهاج ، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، و عندك استفسارات
يمكنك زيارة صفحة التعليمات
بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا اذا نسيت كلمة السر اضغط هنا




زائر الرجاء الانتباه إلى ان المتصفح الاكسبلورر يسبب مشاكل كثيرة في تصفح المنتدى ومنها مشكلة البُطء الشديد في التصفح
 
لذا انصحك باستخدام المتصفح الفايرفوكس حيث انه الافضل واسرع متصفح على الاطلاق , لتحميل المتصفح اضغط هنـــــا





العضو المميز المشرف المميز الموضوع المميز القسم المميز



ابو منار
ايمن التمن
أعلام من بني حميل
المنتدى الإسلامي
 نُرحب بالعضو(ة) الجديد(ة) ( كريستينا رشاد ) وندعوة  للضغط هُنا 
المواضيع الأخيرة
‫الشيخ احمد بعزق ذكر علي الرا يق‬ صباحيه سيدى ابو المعاطى  الجمعة أبريل 21, 2017 11:27 am من طرف ridarifay         الشيخ احمد بعزق حفل اولاد ابو ميرسى - عم الشيخ عيد ميرسى   الجمعة أبريل 21, 2017 11:26 am من طرف ridarifay         مولد سيدى داود بنوى احمد بعزق  الجمعة أبريل 21, 2017 11:24 am من طرف ridarifay         الشيخ احمد بعزق واجمد ذكر فى ليلة الشيخ مصلح ابو سلامه بالخانكه قليوبيه  الجمعة أبريل 21, 2017 11:22 am من طرف ridarifay         اسامه بعزق شبين القناطر(طبيب الاجراح) القلج 2015 السيد شحاتة  الجمعة أبريل 21, 2017 11:20 am من طرف ridarifay         السيرة الهلالية بصوت الشاعر العم ( جابر أبو حسين )   الخميس أبريل 13, 2017 8:51 am من طرف elmohagrayman         مسطح غاز - مسطح تكنوجاز 60 سم ( ايطالى الصنع ) للاتصال 01117172647  الخميس مارس 30, 2017 3:05 pm من طرف youstina1         مسطحات بلت ان – افران غاز ( للاتصال 01210044703)  الإثنين مارس 27, 2017 2:37 pm من طرف youstina1         عروض عيد الام 2017 على أجهزة بلت ان مسطح غاز بلت ان وفرن كهرباء بلت ان و شفاط هرمى   الأحد مارس 19, 2017 11:42 am من طرف شيرى رى         خصومات عيد الام على أجهزة المطبخ البلت ان مسطح غاز بلت ان وفرن كهرباء بلت ان و شفاط هرمى   الخميس مارس 16, 2017 12:54 pm من طرف شيرى رى         الشيخ ياسين التهامى مولد الشيخ ابو شامه فاولجه ساقلته سوهاج ج2  الثلاثاء مارس 14, 2017 7:48 am من طرف { الزعيم }         تعرف على هذا البرنامج الصغير والخطير الذي يجعلك تقرأ رسائل أي شخص تختاره على الفيسبوك ومشاهدة كل شئ   الثلاثاء مارس 14, 2017 7:47 am من طرف { الزعيم }         أعلام من بني حميل   الثلاثاء مارس 14, 2017 7:44 am من طرف { الزعيم }         فيلم الــقــفـــص 2016 مترجم كامل حصريا الاكشن والقتال المنتظر بشدة  الأربعاء مارس 08, 2017 11:45 am من طرف ابو منار         عروض و خصومات برنرتك عيد الام 2017 أجهزة المطبخ البلت ان  الأربعاء مارس 08, 2017 11:44 am من طرف شيرى رى        

...... | 
 

خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

.."http://i35.servimg.com/u/f35/14/75/40/08/notifi11.gif">
كاتب الموضوعرسالة
 ~|| معلومات العضو ||~
د/شهاب القناوى
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 28
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 01/11/2010
عدد المساهمات : 348
  

تاريخ كتابة المُساهمة الجمعة فبراير 11, 2011 7:44 pm      

خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :
اختراق للأجواء الإسرائيلية المصرية من الجانب الإسرائيلي متحججين بأن بإنتهاء عهد مبارك تنتهى معاهدة السلام المبرمة





 
توقيع العضو : د/شهاب القناوى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
البروفسير مستشار المنتدىمستشار المنتدى
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 39
الموطن : مصري
تاريخ التسجيل : 30/10/2010
عدد المساهمات : 4816
  

تاريخ كتابة المُساهمة الجمعة فبراير 11, 2011 9:53 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

شكرا يادكتور
علي المعلومات دي
ونقول ربنا يستر ان شاء الله
والامن والامور تستتب
وتروح الفوض ونفضيبعد كده لاسرائيل
محروسه دائما يا مصر





 
توقيع العضو : البروفسير


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
المهندس عضو فعال
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 30
الموطن : جمهورية مصر العربية
تاريخ التسجيل : 28/10/2010
عدد المساهمات : 2677
  

تاريخ كتابة المُساهمة الجمعة فبراير 11, 2011 10:54 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

ربنا يستر ان شاء الله
والامن والامور تستتب[/b]





 
توقيع العضو : المهندس


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
ايمن ابومؤمن فريق المشرفينفريق المشرفين
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 39
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 14/10/2010
عدد المساهمات : 4319
  

تاريخ كتابة المُساهمة الجمعة فبراير 11, 2011 11:20 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

الجيش قادر علي الرد علي اسرائيل يا دكتور
لا تخاف ان شاء الله





 
توقيع العضو : ايمن ابومؤمن


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
سلسبيل

الحب قمة القمم والموت اعظم العبر

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
المتر عضو ماسيعضو ماسي
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 31
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 04/09/2010
عدد المساهمات : 2528
  

تاريخ كتابة المُساهمة السبت فبراير 12, 2011 2:24 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

جبت الخبر دا منين ؟ والنبي يا جماعه كفايه
اشاعات البلد مش حامله





 
توقيع العضو : المتر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

صمتي: لا يعني رضاي ...!
وصبـري:لا يعني اهمالي ..!
وابتسامتي: لا تعني قبولي .....!
وطلبـي: لا يعني حاجتي ...!
وغيابي: لا يعني غفلتي ...!
وحـذري: لا يعني خوفي ....!
وسؤالي: لا يعني جهلي ......!
وخطئي: لا يعني غبائي ....!
وتسامحي: لا يعني عجزي ..!

معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
ايمن التمن المراقب العامالمراقب العام
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 35
الموطن : بني حميل
تاريخ التسجيل : 07/05/2010
عدد المساهمات : 9502
  

تاريخ كتابة المُساهمة السبت فبراير 12, 2011 3:29 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

انا بحثت عن الخبر ده مش لاقيه خالص


ربنا يسترها ان شاء الله





 
توقيع العضو : ايمن التمن


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
فتوح باشا
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 25
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 15/11/2010
عدد المساهمات : 2304
  

تاريخ كتابة المُساهمة السبت فبراير 12, 2011 3:34 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




 
توقيع العضو : فتوح باشا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
ابواصاله فريق المراقبينفريق المراقبين
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 31
الموطن : مصرى
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
عدد المساهمات : 6092
  

تاريخ كتابة المُساهمة السبت فبراير 12, 2011 10:47 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

ونا دورت عليه مش لقيه
ربنا معانا
يارب استرها





 
توقيع العضو : ابواصاله



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
هشام محمد
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 22
الموطن : سوهاج
تاريخ التسجيل : 21/07/2010
عدد المساهمات : 2038
  

تاريخ كتابة المُساهمة السبت فبراير 12, 2011 11:06 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

ربنا يستر ان شاء الله
والامن والامور تستتب[/b]





 
توقيع العضو : هشام محمد


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عش ما شئت فانك ميت؛ واحبب من شئت فانك مفارقه ؛واعمل ما شئت فانك مجزى به


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
د/شهاب القناوى
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 28
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 01/11/2010
عدد المساهمات : 348
  

تاريخ كتابة المُساهمة الأحد فبراير 13, 2011 10:06 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

على فكره الخبر دا اذاعته قناه اسمها الحره
وكمان على التليفزيون المصرى فى خبير اتكلم وقال ان حاملات الطائرات الامريكيه
تنتظر خارج المياه الاقليميه المصريه
دا كان قبل التنحى بيوم
او يوم التنحى
مجبتش حاجه من بيتنا
ولا انا بتاع اشاعات يا متر افندى





 
توقيع العضو : د/شهاب القناوى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
د/شهاب القناوى
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 28
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 01/11/2010
عدد المساهمات : 348
  

تاريخ كتابة المُساهمة الأحد فبراير 13, 2011 10:16 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] target="_blank" rel="nofollow">http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:0nbbSYjefuwJ:www.facebook.com/topic.php%3Fuid%3D32847763293%26topic%3D8588+%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7+%D8%B9%D9%86+%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%84%D9%8A%D9%81%D8%B2%D9%8A%D9%88%D9%86+%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%8A%D9%84%D9%89+%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%82+%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A1+%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%8A%D9%87&cd=2&hl=ar&ct=clnk&gl=eg&source=www.google.com.eg
ودا رابط على لسان واحد من حركه 6 ابريل
قايل فيه
اختراق الطيران الإسرائيلي المتكرر للأجواء المصرية وقذف الشريط الحدودي وهو الأمر الذي يعد حنث باليمين الدستوري الذي يقسمه بأنه سيحافظ على استقلال الوطن وسلامة أراضيه





 
توقيع العضو : د/شهاب القناوى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
المتر عضو ماسيعضو ماسي
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 31
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 04/09/2010
عدد المساهمات : 2528
  

تاريخ كتابة المُساهمة الإثنين فبراير 14, 2011 1:27 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

بص يا شهاب
قناه الحرة قناة مأجورة زيها زى الجزيرة وهى تتبع سياسه الاعلام المسلط وخصوصا
على مصر ما خلاص بقيت مصر وليمة اللى عاوز ياكل ياكل قبل ما ينتهى المولد
واظن ان الناس كلها شافت وسمعت الكلام الكدب اللى بثوة ايام الثورة
وانت بتقول ان فى خبير على التلفزيون المصرى قال نفس الكلام ياترى مين هو الخبير ده ؟ وقال ايه ؟
ما هو الكلام كتييييييييييييير هو حد بيدفع حاجه من جيبه ابوه ولو كلامك صح ارفع اللى قاله او نزل رابط لجريده محترمة نثق فيها كلنا دا اولا
اما ثانيا
اعتقد حركة 6 ابريل حركه جديده ما ليهاش 3 سنين على الساحه السياسية ولاتذكر نهائيا وان زكرت فهى ضمن المحظورة واعتقد خبرتهم تؤهلهم انهم يفتوا من دماغهم
يا شهاب افندى يادكتور





 
توقيع العضو : المتر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

صمتي: لا يعني رضاي ...!
وصبـري:لا يعني اهمالي ..!
وابتسامتي: لا تعني قبولي .....!
وطلبـي: لا يعني حاجتي ...!
وغيابي: لا يعني غفلتي ...!
وحـذري: لا يعني خوفي ....!
وسؤالي: لا يعني جهلي ......!
وخطئي: لا يعني غبائي ....!
وتسامحي: لا يعني عجزي ..!

معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
د/شهاب القناوى
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 28
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 01/11/2010
عدد المساهمات : 348
  

تاريخ كتابة المُساهمة الإثنين فبراير 14, 2011 7:42 pm      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
بص يا شهاب
قناه الحرة قناة مأجورة زيها زى الجزيرة وهى تتبع سياسه الاعلام المسلط وخصوصا
على مصر ما خلاص بقيت مصر وليمة اللى عاوز ياكل ياكل قبل ما ينتهى المولد
واظن ان الناس كلها شافت وسمعت الكلام الكدب اللى بثوة ايام الثورة
وانت بتقول ان فى خبير على التلفزيون المصرى قال نفس الكلام ياترى مين هو الخبير ده ؟ وقال ايه ؟
ما هو الكلام كتييييييييييييير هو حد بيدفع حاجه من جيبه ابوه ولو كلامك صح ارفع اللى قاله او نزل رابط لجريده محترمة نثق فيها كلنا دا اولا
اما ثانيا
اعتقد حركة 6 ابريل حركه جديده ما ليهاش 3 سنين على الساحه السياسية ولاتذكر نهائيا وان زكرت فهى ضمن المحظورة واعتقد خبرتهم تؤهلهم انهم يفتوا من دماغهم
يا شهاب افندى يادكتور

انا قلت ان الخبير ذكر ان حاملات الطائرات الامريكيه تحركت للمياه الاقليميه المصريه وانا شفت المداخله بنفسى على التليفزيون المصرى
اما بخصوص حركه 6 ابريل دى حركه معارضه ولو فاكر ان المعارضه كانت بتقول كلام كتيير لما سقط النظام بقى هو الصح فى حين وقتها كانت الحكومه بتقول زيك كدا اشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاعات
وبما انك رجل قانونى
على حد معرفتى ان الاشاعه فيها ولو 15%من الحقيقه ولا دا متعرفوس
يا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متر





 
توقيع العضو : د/شهاب القناوى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
المتر عضو ماسيعضو ماسي
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
العمر : 31
الموطن : مصر
تاريخ التسجيل : 04/09/2010
عدد المساهمات : 2528
  

تاريخ كتابة المُساهمة الثلاثاء فبراير 15, 2011 12:49 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

اقتباس :

انا قلت ان الخبير ذكر ان حاملات الطائرات الامريكيه تحركت للمياه الاقليميه المصريه وانا شفت المداخله بنفسى على التليفزيون المصرى
اما بخصوص حركه 6 ابريل دى حركه معارضه ولو فاكر ان المعارضه كانت بتقول كلام كتيير لما سقط النظام بقى هو الصح فى حين وقتها كانت الحكومه بتقول زيك كدا اشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاعات
وبما انك رجل قانونى
على حد معرفتى ان الاشاعه فيها ولو 15%من الحقيقه ولا دا متعرفوس
يا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متر

ما خلاص يا حبيبي النظام سقط واللى كان كان وكل اللى معاه كلام كان خايف منه وحارقه بيقوله دى فرصه ؟
وعلى رأى المثل لو وقع العجل سكاكينة بتكتر واظن ان الناس كلها دلوقتى بقيت جزارين وشغالين كلام على الفاضى والمليان ؟ كنتوا فين من زمان يا شويه مراكيب قديمة خلاص دلوقتى بقيتوا وطنين وبتحبوا مصر ؟
كان قلتوا الكلام ده ايام مبارك يا بتوع المعارضه ؟ بص مختصر الكلام ليس كل من سموهم رجال رجال فكلمة الطير تجمع الصقر والدجاجة ؟؟؟؟؟؟ اظن ان المعنى وصل





 
توقيع العضو : المتر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

صمتي: لا يعني رضاي ...!
وصبـري:لا يعني اهمالي ..!
وابتسامتي: لا تعني قبولي .....!
وطلبـي: لا يعني حاجتي ...!
وغيابي: لا يعني غفلتي ...!
وحـذري: لا يعني خوفي ....!
وسؤالي: لا يعني جهلي ......!
وخطئي: لا يعني غبائي ....!
وتسامحي: لا يعني عجزي ..!

معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 ~|| معلومات العضو ||~
kingoo
avatar
~|| بيانات العضو ||~
الجنس : ذكر
الموطن : egypt
تاريخ التسجيل : 11/02/2011
عدد المساهمات : 134
  

تاريخ كتابة المُساهمة الثلاثاء فبراير 15, 2011 1:26 am      

رد: خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

يا جماعة هي ممكن تكون اشاعة بس المعروف ان اليهود لا عهد لهم
فقد عاهدوا الرسول من قبل وخانوا العهد وممكن اسرائيل تهجم على مصر
في الوقت الحالي خصوصاً بعد مسك مهندس اسرائيلي في السويس
فقد يكون مسدهدف شيء او معرفة نقطة ضعف قناة السويس..........





 
توقيع العضو : kingoo


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

خبر عااااااااااااااااجل نقلا عن التليفزيون الإسرائيلي :

..
الردود السريعة :
..
صفحة 1 من اصل 1




صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
~¤ô¦¦§¦¦ô¤~ منتديات بني حميل ~¤ô¦¦§¦¦ô¤~ :: o°°o°°o°*~.][ بني حميل - المنتدى العام ][.~* °o°°o°°o :: :: الأخبار العربية والعالمية ::-
 
 أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع ( يتم التحديث اتوماتيكيا )



لا يتحمّل الموقع أيّة مسؤوليّة عن المواد الّتي يتم عرضها أو نشرها في منتديات بني حميل
ويتحمل المستخدمون بالتالي كامل المسؤولية عن كتاباتهم وإدراجاتهم   التي تخالف القوانين
أو تنتهك حقوق الملكيّة أو حقوق الآخرين أو أي طرف آخر.
إدارة المنتدى/ الزعـــــيم & أبويحيى

Loading...
© phpBBإتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف